Kosten lidmaatschap

• Personen van   0 tot en met 17 jaar betalen per kalenderjaar een contributie van € 2,00

• Personen van 18 tot en met 20 jaar betalen per kalenderjaar een contributie van € 4,00

• Personen van 21 tot en met 24 jaar betalen per kalenderjaar een contributie van € 8,00

• Personen van 25 jaar en ouder betalen per kalenderjaar een contributie van € 23,00

Entreegeld/Inleggeld

• Op 5 oktober 1987 is door de bestuursleden van de hieronder vermelde verenigingen besloten om geen entreegeld/inleggeld te vragen aan leden die verhuizen binnen het werkgebied van de vereniging.

• Als voorwaarde wordt dan gesteld, dat personen wel lid moeten zijn van één deze verenigingen en niet ouder dan 50 jaar. De deelnemende verenigingen zijn:
    - De Goorn
    - Hoogwoud
    - Obdam
    - Spanbroek
    - Spierdijk
    - Ursem

De overige (eigen) regels van onze vereniging luiden als volgt

• De hoogte van de inlegsom wordt bepaald aan de hand van de leeftijd van het nieuwe lid. Waarbij het inleggeld verschuldigd is vanaf het 30e jaar € 18,- per levensjaar.